Dolar 39,6802
Euro 45,7330
Altın 4.276,48
BİST 9.182,62
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Antalya 33°C
Parçalı Bulutlu
Antalya
33°C
Parçalı Bulutlu
Cts 32°C
Paz 32°C
Pts 33°C
Sal 34°C

Mastercard ve Starbucks, Perakende Günleri’nde Buluştu

Veriyi anlamlandırarak, hiperkişiselleştirme stratejisini hem global ölçekte hem yerel pazarlara uyarlayarak güçlendiren Mastercard, Türkiye’nin en büyük perakende etkinliklerinden biri olan Perakende Günleri’nde yer aldı.

Mastercard ve Starbucks, Perakende Günleri’nde Buluştu
REKLAM ALANI
30 Mayıs 2025 14:15
23

Veriyi anlamlandırarak, hiperkişiselleştirme stratejisini hem global ölçekte hem yerel pazarlara uyarlayarak güçlendiren Mastercard, Türkiye’nin en büyük perakende etkinliklerinden biri olan Perakende Günleri’nde yer aldı. Mastercard’ın, köklü iş ortağı Starbucks ile özel bir oturumda buluştuğu etkinlikte, dijitalleşen perakende dünyasında müşteri deneyiminin nasıl kişiselleştirildiği, veri odaklı stratejilerin nasıl uygulandığı ve sadakat programlarının bu dönüşümdeki rolü detaylı şekilde ele alındı.

Mastercard Turkiye ve Azerbaycan Hizmetlerden Sorumlu Başkan Yardımcısı Mehmet Gülez, günümüz tüketicisinin alışveriş ve marka etkileşim süreçlerinin artık omnichannel yapıya evrildiğini ifade ederek sürdürülebilir ve bütüncül deneyimin önemine değindi. Veriye dayalı, içgörü odaklı, kişiye özel ve anlık etkileşimlerle şekillenen iletişim anlayışının yükselen trend olduğunu belirten Gülez, “Günümüzde mesele sadece doğru mesajı vermek değil; doğru kişiye, doğru zamanda, doğru kanaldan ve tam da istediği tonda ulaşmak. Bu da ancak veriyi analiz eden, ihtiyaç ve beklentileri öngörebilen, çevik stratejilerle mümkün. Mastercard olarak müşteriyi gerçek zamanlı tanıyarak segmente eden ve özelleştirilmiş  tavsiyeler sunan ürün ve çözümlere yatırımımızı sürdürüyoruz. Yapay zeka ve derin öğrenme ile geliştirdiğimiz bu süreçler; müşteri ihtiyaçlarını en doğru şekilde anlamamızı sağlıyor” dedi.

ARA REKLAM ALANI

Kişiselleştirmenin artık pazarlamanın merkezine yerleştiğini vurgulayan Alshaya Starbucks Avrasya Dijital ve Pazarlama Direktörü Murat Buyurgan ise: “Starbucks olarak, her gün milyonlarca misafirimize benzersiz deneyimler sunmak için çalışıyoruz. Dolayısıyla bu süreci teknolojik dönüşümden öte insan odaklı bir dönüşüm olarak görüyoruz. Menülerimize hem global kahve standartlarını hem de yerel tatları ekleyerek misafirlerimizin damak zevkine hitap etmeye özen gösteriyoruz. Mağazalarımızı ise sadece kahve içilen yerlerden çok daha fazlası olarak tasarlıyoruz. Bu değişimin bir parçası olmak bizim için heyecan verici. Gelecekte de misafirlerimizin kahve yolculuğunu daha da anlamlı hale getirmek için yenilikçi adımlar atmaya devam edeceğiz” açıklamalarında bulundu.

 

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

Wordpress Hosting ingilizce kurs plastic producer Clio Yedek Parça Logan yedek parça axial fan çelik bariyer labomat ankara cıkıslı turlar thermowell alerji testi fiyatları ges ne demek solar akü şişme mont klinik dekorasyonu cubes ankara ulusal taşıt tanıma sistemi şanlıurfa trafo fabrikaları su jeti e imza saat Peugeot Yedek Parça briket fiyatları Kaya Tuzu granül aktif karbon yurtdışı turlar