Dolar 41,7041
Euro 48,6669
Altın 5.324,80
BİST 10.788,98
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Antalya 27°C
Parçalı Bulutlu
Antalya
27°C
Parçalı Bulutlu
Sal 24°C
Çar 22°C
Per 24°C
Cum 27°C

Osmangazi Çağrı Merkezi 7/24 hizmette

Osmangazi Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Davet Merkezi, vatandaşlardan gelen talep, teklif ve şikayetleri en süratli halde tahlile kavuşturuyor.

Osmangazi Çağrı Merkezi 7/24 hizmette
REKLAM ALANI
4 Mayıs 2024 00:36
59

Osmangazi Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Davet Merkezi, vatandaşlardan gelen talep, teklif ve şikayetleri en süratli biçimde tahlile kavuşturuyor.

Vatandaş ile belediye ortasında bağlantı köprüsü olan Osmangazi Davet Merkezi, belediyecilik hizmetleri ile ilgili yaşanan sıkıntılara süratli tahliller üretmek, talep ve tekliflerini kıymetlendirmek için 7 gün 24 saat Osmangazililerin hizmetinde. Vatandaşlara daha yeterli hizmet verebilmek ismine kurulan Davet Merkezi’ni arayan vatandaşlar, 5 saniye üzere kısa bir müddet içerisinde vazifeli işçiye bağlanıyor. Alanında uzman çalışanların yer aldığı Davet Merkezi, vatandaşlardan gelen her türlü talep, teklif ve şikayetleri kayıt altına alarak gerekli ünitelere iletiyor. Tıpkı vakitte geri dönüş sağlayarak, bilgi paylaşımı yapıyor. Telefon ile şikâyet ve taleplerini iletmek isteyenlerin 444 16 01’i aramaları yeterli.

ARA REKLAM ALANI

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, vatandaşların her türlü problemini ve meşakkatini en süratli halde tahlile kavuşturmayı öncelikli misyon edindiklerini söz ederek, “Çağrı Merkezi’ndeki arkadaşlarımız, vatandaştan gelen ihbarları belediyemizin ilgili ünitelerine iletip ünite sorumluları ile vatandaş ortasında uyumu sağlıyor. Belediyemizin yetki ve misyon alanına giren talepler tek tek tahlile kavuşturuluyor. Tahlile kavuşturulduktan sonra da yetkili ünitemiz vatandaşlarımıza telefonla ulaşarak ilgili talebin giderildiğini ya da tahlile kavuşturulduğunu bildiriyor” dedi.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI